Hodnocení obchodu

5,0 3164 hodnocení
5
3104x
4
41x
3
7x
2
0x
1
12x
Nevyplňujte toto pole:
MC Avatar autora Milan Czefera | 10.9.2024
DS Avatar autora Dana Sedlářová | 10.9.2024
RH Avatar autora Radek Hampejs | 5.9.2024
M Avatar autora Martin | 4.9.2024
Perfektní !!!
KF Avatar autora Kateřina Fialová | 2.9.2024
Naprostá spokojenost, rychlé dodání
Z Avatar autora Zuzka | 2.9.2024
Vše OK, rychlé vyřízení objednávky. Děkuji.
MK Avatar autora Michal Kadlec | 30.8.2024
MK Avatar autora Milan Kamenický | 28.8.2024
rachlost dodání
HP Avatar autora Hana Plánková | 28.8.2024
JP Avatar autora Jiří Pistrich | 28.8.2024
YO Avatar autora Yveta Opravilová | 27.8.2024
AK Avatar autora Aleš Kasal | 27.8.2024
P Avatar autora Petr | 27.8.2024
Vse ok
RS Avatar autora Radek Svoboda | 26.8.2024
IV Avatar autora Irena Vortnerova | 22.8.2024
PK Avatar autora Petr Koubek | 21.8.2024
Vše proběhlo rychle ,doporučuji .
Avatar autora Stanislav Šéfr | 20.8.2024
Vstřícné jednání, rychlé dodání. Vše OK
MP Avatar autora Milan Pěnička | 18.8.2024
SB Avatar autora Slavomír Bednář | 15.8.2024
MM Avatar autora Monika Matoušová | 13.8.2024
nákup v tomto obchodě nedoporučuji, při nevyzvednutí uvádí, že si budou nárokovat vedlejší náklady.
M Avatar autora Michal (Administrátor) 13.8.2024
Vážená paní Matoušová, co píšete, může být pravda pouze ve velmi specifických, zákonem jasně vymezených případech a jedná se o krok, který rozhodně ani nás netěší, pokud už se k němu rozhodneme. Ctíme zákony a Vámi odsouhlasené obchodní podmínky. Pokud by nebyli lidé, kteří si úmyslně a na naše náklady, nevyzvedávají objednané zboží, určitě by nebyl ani důvod mít taková pravidla. Naštěstí většina našich zákazníků jsou slušní a takové jednání by je ani nenapadlo. Pokud má zákazník s vyzvednutím zboží nějaký problém (může se stát), vždy se na nás může obrátit a společně se to snažíme řešit. Pokud ale zákazník zboží vyzvednout ani nemá v úmyslu a ani neposlal odstoupení od kupní smlouvy dle OP a naopak viní nás, že máme něco pro něj nevýhodně napsané, je to pro nás bohužel morální dilema. Uzavřel bych to tím, že pokud nás zákazník o něco slušně požádá a připustí, že něco třeba nestihl, nemáme potřebu ho odmítnout a vždy najdeme vhodné řešení pro obě strany. Vy jste pro takové jednání nedala ani prostor a dokonce se zde bavíme o neexistujícím problému, protože Vám zatím, pokud vím, nikdo nic neúčtoval a Vaše zásilka na Vás stále čeká. Hezký den.