Reklamace

Mrzí nás, pokud Vaše zboží vykazuje závadu a uděláme vše, abychom to rychle napravili.

Níže najdete postup řešení pro jednotlivé případy reklamace.

 Zboží zasílejte vždy v krabici s patřičnou výplní vzhledem k povaze obsahu. 

Nedoporučujeme zasílat zboží v obálkách, či jiných ohebných obalech - v případě poškození zboží vinou nevhodného zabalení, nese odpovědnost odesílatel zásilky a reklamace může být zamítnuta!

 

závada v záruční době

Stačí jen vytisknout a vyplnit tento reklamační formulář a spolu s reklamovaným zbožím jej zaslat na adresu:

Michal Červinka
TrailStore.cz - REKLAMACE
Tyršova stezka, 49
468 01,  Jablonec nad Nisou
 
Zboží je nutné zaslat čisté (oblečení vyprané), kompletní, včetně všeho příslušenství, jinak nemusí být reklamace uznána.
 
V případě potřeby nás kontaktujte: reklamace@trailstore.cz 
 
O vyřízení reklamace Vás budeme co nejdříve informovat e-mailem. 
 
 

závada ihned po převzetí

  • Zásilka nedorazila, nebo není kompletní:

    Informujte nás prosím nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky na e-mail: reklamace@trailstore.cz. Pozdější reklamace nekompletnosti nemusí být uznána a bude posouzena individuálně. V e-mailu prosím uveďte číslo objednávky, nebo nákupního dokladu a případně jaké zboží v zásilce chybí. Situaci obratem prověříme a dohodneme se s Vámi telefonicky, nebo e-mailem na způsobu řešení. 

  • Zboží vykazuje závadu a není mechanicky poškozené:

    Pokud zboží není mechanicky poškozeno, stačí jen vytisknout a vyplnit tento reklamační formulář a spolu s reklamovaným zbožím jej zaslat na adresu:

    Michal Červinka
    TrailStore.cz - REKLAMACE
    Tyršova stezka, 49
    468 01,  Jablonec nad Nisou
     
    Zboží je nutné zaslat kompletní, včetně všeho příslušenství, jinak nemusí být reklamace uznána!
    O vyřízení reklamace Vás budeme co nejdříve informovat e-mailem.

 

  • Zboží je mechanicky poškozené:

    Pokud Vám dorazilo zboží mechanicky poškozené vlivem nevhodné manipulace při přepravě, je nutné tuto skutečnost oznámit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 24 hodin od obdržení zásilky na e-mail reklamace@trailstore.cz, kde uvedete číslo zásilky, číslo nákupního dokladu a přiložíte foto poškození.
    Je nutné zachovat veškeré obalové materiály včetně výplní a celý obsah zásilky pro potřeby řešení reklamace s příslušnou přepravní společností.
    Pozdější reklamace mechanicky poškozeného zboží (ať už vlivem přepravy, nebo jinak) nemusí být uznány a budou posuzovány individuálně. Při posuzování reklamace mechanicky poškozeného zboží je zohledněno zejména to, zda se jedná o vadu materiálu, nebo poškození způsobené nevhodným používáním/manipulací/instalací.
    Po splnění ohlášení uvedeného výše, Vás budeme v co nejkratší době kontaktovat na e-mail či telefon uvedený ve Vaší registraci/objednávce a dohodneme se na postupu řešení.
     
    POZOR! Při přebírání zásilky od přepravních společností doporučujeme zásilku před jejím převzetím zkontrolovat, zda nenese stopy nevhodného zacházení - viz. Jak správně převzít zásilku

 

 

Mimozáruční opravy

U některých produktů jsme schopni zajistit i mimozáruční opravu - pro ověření nás kontaktujte předem: reklamace@trailstore.cz

Náklady na opravu jsou účtovány zákazníkovi, včetně případných nákladů za diagnostiku a přepravu.
Cena opravy je vždy se zákazníkem předem konzultována buď ihned, nebo na základě případné diagnostiky závady v servisu. 
V případě, že zákazník s cenou opravy nesouhlasí, může mu být účtována diagnostika závady v servisu a náklady na přepravu až do výše 1000 Kč v závislosti na konkrétně realizovaných úkonech. Na mimozáruční opravy se nevztahuje běžná lhůta 30 dní, snažíme se ji ale i zde dodržet.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací